Välillä mä oon laiskan lisäks vitun tyhmä, kuten äsken. Oho, kaikki lusikat on likasia, no mutta jospa mä kaataisin tätä raijuusto tähän leivälle, ja vaikkapa näiden eilen ostamieni levyjen päällä. Hupsista mitenkäs sitä tulikin noin paljon sieltä? Lopputulema: Raijuustoiset levyt ja käsin koukittu juusto leivällä. Nam.

Ostin eilen siis levyjä, aijai tätä se opintolaina teettää:

1. Tina Turner: The best of, Yksityistanssia on maailman PARAS alottelu biisi, ja lopettelu jne.

2. Nancy Sinatran kuulema paras levy, kaupan setä lupas

3. Skandinavian music group: Onnelliset kohtaa, mä en todella tiedä miksi mä tykkään tästä.

4. Mona Kamu goes Chydenius, peruskauraa

5. Noitalinna huraa, jostain syystä mä oon ihastunut näihin ysäri käsittämättömyyksiin, kuten Tarharyhmä ja Ilona

6. Marjo Leinosen kokoelma, koska Lettu käski, hyvin käsketty.

7. "Anteeks mä en tiiä countrista mitään, mut mä haluun sitä" Ja sit kaupan setä opasti ostamaan Shelby Lynneä, mitä se sitten ikinä onkaan.

Tulipahan ostettua.

Mä oon lähössä viikonlopuksi P.joelle, 50-vuotis juhliin. Pitäs kirjoittaa tai siis haluan kirjottaa onnittelu runon.Vitun vaikeeta. En haluis sortua, elämä edessä tukka takana, kaltaisiin sukkeluuksiin. Enkä myöskään halua kirjoittaa vertauskuvalla "Välillä elämässä ajaa karille/ja meri myrskyää" Vittu. Mun pitäs tietää mitä mä haluan sanoa, eikä mitä en.

Mut siel on karaoke, ässää. Ja maailan parhaat sapuskat. Eli kyllä sinne joku runo pitää saada pykästyä.

Kirjottaminen on ollu jäissä jo tovin. Puuhastelen koko ajan valtavasti, lenkkeilen, suunnittelen vaatekaapin siivousta, teen päivistä itselleni aikataulullisesti temppuratoja. "Totta kai mä ehin Tikkurilaan puoleks, ku mä oon nyt täällä Stokkan jonossa"Voi minnuu.

Eilen tosin tuli pitkästä aikaa selvä ajatus päähän. Ei tässä auta stressata, ideoita ei voi hoputtaa ja pakottaa. Voi miksi ei?

Haluisin:

1.Pyörän

2. Lukea kirjan, josta joku pistäis päänsä pantiksi et se on hyvä, ideoita??

3.Nukkua ensi yön ehjästi, on ollu viime aikoina taas pikkusen tuskasta ton nukkumisen kanssa...

4.Että tää Shelby Lynne ois vähän parempaa musiikkia, vittu!

5. Kuulla Pikkiksen mun sanoihin tekemän biisin.

6. Mennä röökille.

Hei, mut mähän voisin vaikka mennä nyt röökille! Heippa!