en ole varma onko minulla tähän energiaa, on oltava. Olen taas sortunut valitukseen, suurissa määrin. Haluan yrittää edes hetken nähdä asiat positiivisemassa valossa.
Eli 5 mukavaa asiaa (ei pitäis olla mahdoton tehtävä!!)

1. Paniikki ei ole ottantu valtaa pitkään, pitkään aikaan.

2. Äsken mesetin yhden vanhan kaverin kanssa, joka voi nyt paremmin.

3. Tuntematon ihminen kadulla yritti loukata mua, mutta ei onnistunut!

4. Minä kelpaan. Ja se siitä, muuta kieltäydyn miettimästä.

5. Puhuin tänään tosi monen ystävän kanssa, ja kaikkien kanssa pystyin jakamaan joitain asioita. En ole yksin.

Lopuksi kaksi yltiöromanttista höpsöttelyä; kun menen naimisiin, haluaisin että mulle laulettais Leonar Cohenin I M your man..(tervettä tällasta suunnitella, olen kuin suoraan 1700-luvulta..) Ja sitten säe Nerudaa, kaikille rakkaille. "SINUN SILMÄSI OVAT LIIAN SUURET KASVOIHISI, JA KOKO MAAILMAAN"