Olen jo kauan toivonut voivani kirjata ylös kirjat mitä luen, ja ehkä myös teatteriesitykset. Saattaa olla että tää on taas niitä ideoita, alan opiskelemaan espanjaa, käyn joka päivä elokuvissa...Mutta kokeillaan.

Voinhan tietenkin listata myös elokuvia ja taidenäyttelyitä tai keikkoja.

Kokeillaan.

Luin tänään Riku Korhosen Hyvästi, tytöt. Se herätti monenlaisia tuntemuksia. Tavallaan kateutta Riku Korhosta kohtaan koska A) Se osaa kirjottaa B) Se on saanut taatusti pillua yli oman tarpeen.

Sitten tuli kauhean surullinen olo siitä että mä en oo enää tyttö. Olen liian viisas siihen. Mä en ole tiedostamattani jumalaisen kaunis tai seksikäs.

Jos mä joskus näytän hyvältä, se tarkoittaa seitsämää tuntia peilin edessä, ja on taatusti tarkoitus ja tiedostettu sellainen.

Mutta se oli viisas kirja. Se oli hauska kirja. Jotain keveän ja raskaan välimaatossa. Just sellanen mitä kirjat on parhaimillaan, kun kirjoittaja uskaltaa olla rehellinen ja samaan aikaan keksii kaiken.

Tänään en ole lukenut muuta. Enkä mennyt teatteriin, koska ajatuskin

siitä ahtaudesta, ihmisten hajusta ja liikehtimisestä sai panden nousemaan kurkkuun.

Katsoin Metsoloita, mutta sitä en kyllä ala analyseeraamaan tämänkään vertaa.